00

Cart

Save 5200 €

SUZUKI DF 300BTX.

32.000,00 

Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος δεν ισχύουν στο φυσικό κατάστημα
Προσθήκη στην λίστα επιθυμιών

Περιγραφή

91 Ron Fuel

Οι μηχανικοί μας ανέλαβαν να κατασκευάσουν ένα συμπαγές, ελαφρύ εξωλέμβιο που συνδυάζει την απαιτούμενη υψηλή ισχύ, παράλληλα με τις λειτουργικές αποδόσεις που δεν μπορούν να επιτευχθούν με τη χρήση τεχνολογιών όπως η υπερσυμπίεση ή η υπερτροφοδότηση. Επιπρόσθετα, θέτουν το στόχο να λειτουργούν το DF300B σε καύσιμα χαμηλού οκτανίου, 91 RON, τα οποία σε συνδυασμό με τη θρυλική αξιοπιστία της Suzuki καθιστούν το εξωλέμβιο ιδανικό για μια μεγάλη ποικιλία μεγάλων σκαφών σε όλο τον κόσμο.

10.5:1 Λόγος Συμπίεσης

Η λύση για την ανάπτυξη 74 ίππων ανά λίτρο σε κινητήρα V6 300 ίππων ήταν να αυξηθεί ο λόγος συμπίεσης σε 10,5: 1, ο υψηλότερος λόγος συμπίεσης που είχε ποτέ για μια εξωλέμβια μηχανή παραγωγής. Για να γίνει αυτό το έργο χωρίς κρουστική καύση (ένα τυπικό πρόβλημα σε αυτή την αναλογία), αναπτύξαμε συστήματα για να αναμιγνύουμε ψυχρότερο αέρα με καύσιμο με ψεκασμό για να παρέχουμε τις βέλτιστες συνθήκες πλήρους και ελεγχόμενης καύσης.

Άμεση Εισαγωγή Αέρα και Ειδικές Περσίδες Εισαγωγής

Σε υψηλή ταχύτητα, τα σωματίδια νερού θα μπορούσαν να κατευθύνονται, να παγιδεύονται και να αποστραγγίζονται.

Οι έμπειροι μηχανικοί μας εργάστηκαν για την εφαρμογή αυτής της θεωρίας στην πράξη αυξάνοντας τη ροή εισαγωγής για να μετατρέψουν τους υδρατμούς σε σωματίδια και να σχεδιάσουν τα πτερύγια για να συλλάβουν και να εκτρέψουν αυτά τα σωματίδια μακριά από τη ροή εισαγωγής. Το σύστημα Dual Louver ενσωματώνει διπλή θωράκιση λεπίδων. Η εξωτερική σειρά λεπίδων αφαιρεί το σπρέι από το σκάφος και οι εσωτερικές περσίδες συλλαμβάνουν και αποστραγγίζουν την υπόλοιπη ομίχλη.

Ως αποτέλεσμα, ο αέρας είναι απαλλαγμένος από υγρασία και η θερμοκρασία του δεν είναι μεγαλύτερη από 10 ° πάνω από το περιβάλλον.

Διπλοί Εγχυτήρες Καυσίμου

Η έγχυση καυσίμου κάνει δύο πράγματα, ψεκάζει το καύσιμο και “δροσίζει” τον κύλινδρο για να ελαχιστοποιήσει την κρουστική καύση. Για να επιτύχουμε τη δύναμη που θέλαμε, χρειαζόμασταν να εγχύουμε το 100% του καυσίμου μέσα στον κύλινδρο ταυτόχρονα, σε συγκεκριμένο χρόνο και με μια ακριβή γωνία για να ψύξουμε τον κύλινδρο και για να επιτρέψουμε την καύση στο κέντρο του θαλάμου καύσης.

Το νέο σύστημα διπλού ψεκαστήρα που χρησιμοποιεί δύο μικρότερους εγχυτήρες παρέχει την απαιτούμενη ακρίβεια καθώς και τον βελτιωμένο ψεκασμό, αυξάνοντας την απόδοση κατά 3% χωρίς να προκαλέσει κρουστική καύση.

Αντίστροφη Περιστροφή Προπέλας

Η αντίθετα περιστρεφόμενη προπέλα παρέχει περισσότερη υποβρύχια “πρόσφυση”  και επειδή τα αντιστρεπτικά περιστρεφόμενα στηρίγματα κατανέμουν ομοιόμορφα τη ροπή του κινητήρα σε δύο έλικες, η ροπή ανά προπέλα μειώνεται και η διάμετρος του γραναζιού μπορεί να μειωθεί. Αυτό καθιστά δυνατή τη μείωση της διαμέτρου του γραναζιού, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει στη σχεδίαση ενός μικρότερου και πιο υδροδυναμικού κιβωτίου ταχυτήτων.

Ειδικός Σχεδιασμός Λεπίδων Προπέλας

Έχει αναπτυχθεί μια νέα διάταξη έλικας εμπρός / τριών λεπίδων που παρέχει βελτιωμένες επιδόσεις στο νερό. Αυτή η νέα ρύθμιση δεν παρείχε μόνο τις υψηλότερες εγγραφόμενες ταχύτητες για τον DF300B, αλλά παρέδωσε απίστευτη επιτάχυνση, ακόμη και κάτω από μεγάλο φορτίο και σε υψηλές ταχύτητες περιστροφής.

Διπλή Εισαγωγή Νερού

Στον DF300B, τα καλύτερα αποτελέσματα επιτεύχθηκαν όταν η κύρια εισαγωγή νερού τοποθετήθηκε στο μπροστινό μέρος της θήκης του κιβωτίου ταχυτήτων, με τη δευτερεύουσα εισαγωγή νερού να βρίσκεται ακριβώς πάνω από το σκελετό. Αυτή ήταν η τελική μας λύση για την τοποθέτηση των κύριων και υποσυνόλων όσο το δυνατόν πιο μακριά από κάθε άλλη και το σχεδιασμό τους για να εξασφαλίσουμε μια αξιόπιστη ποσότητα νερού ψύξης, ειδικά σε υψηλές ταχύτητες.

Σχεδιάζοντας Ισχυρότερη Ώθηση

Το υλικό των γραναζιών άλλαξε και προστέθηκε θερμική επεξεργασία για να αντέξει την προστιθέμενη ωστική και αδρανειακή μάζα από την αντίστροφη ώση, η οποία ήταν ισχυρότερη σε μια αντίθετα περιστρεφόμενη έλικα. Επιπλέον, το γρανάζι της όπισθεν μετακινήθηκε πάνω από την πλάκα της κοιλότητας και η θέση των κατώτερων βάσεων κινητήρα τροποποιήθηκε από παράλληλο σε σχήμα V για να προσαρμοστεί στο γρανάζι οπισθοπορείας πάνω από την πλάκα της κοιλότητας.

Καλύτερη Ακρίβεια Κατεύθυνσης

Κανονικά, όταν χρησιμοποιούνται πολλαπλές εγκαταστάσεις κινητήρων, συναρμολογείται ένας συνδυασμός τυπικών και αντίθετα περιστρεφόμενων κινητήρων. Η επιλεκτική περιστροφή Suzuki, που διατίθεται στους εξωλέμβιους της σειράς AP, εξαλείφει την ανάγκη για διαφορετικά μοντέλα, καθώς οποιοδήποτε μοντέλο μπορεί να προγραμματιστεί εύκολα για να τρέξει προς οποιαδήποτε κατεύθυνση. Η τεχνολογία έλικας αντίθετης περιστροφής του DF300B μεταφέρει αυτή τη διαδικασία ένα βήμα παραπέρα εξαλείφοντας τη ροπή του τιμονιού και μεγιστοποιώντας τις πραγματικές και ίσες δυνάμεις ώθησης.