SUZUKI DF 50A
10.680,00 € 8.000,00 €
12-βάλβιδος κινητήρας DOHC – Υψηλής απόδοσης
Οι μηχανικοί της Suzuki βάσισαν τους κινητήρες DF50A και DF40A στον δοκιμασμένο 12-βάλβιδο κινητήρα της Suzuki τριών κυλίνδρων. Αυτός ο κινητήρας υψηλής απόδοσης έχει χωρητικότητα 941cm3 και διαθέτει DOHC powerhead – τον μοναδικό κινητήρα DOHC που χρησιμοποιείται στην εξωλέμβια κλάση των 36.8kW (50PS) / 29.4kW (40PS) με τέσσερις βαλβίδες, ανά κύλινδρο, και ένα σύστημα εισαγωγής αέρα βελτιστοποιημένο για μέγιστη απόδοση στις υψηλές στροφές.Κατά το σχεδιασμό αυτού του κινητήρα, οι μηχανικοί της Suzuki εστίασαν, επίσης, στη βελτίωση της μηχανικής απόδοσης. Κάθε μέρος του αναλύθηκε και επανασχεδιάστηκε για να μειώσει τις μηχανικές απώλειες προκειμένου να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα. Για παράδειγμα, ένας νέος σχεδιασμός αντλίας λαδιού κάνει την εσωτερική ροή λαδιού πιο αποτελεσματική, διατηρώντας τα κινούμενα μέρη σε καλύτερη λίπανση, ενώ καταναλώνει λιγότερη ενέργεια. Η συνδυασμένη μείωση των μηχανικών απωλειών, από το σύνολο του κινητήρα, συμβάλλει στην καλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου.
Σύστημα Eλέγχου Suzuki Lean Burn
Το σύστημα ελέγχου Lean Burn της Suzuki είναι ένα έξυπνο σύστημα που παρακολουθεί τις επιδόσεις του κινητήρα και τις συνθήκες λειτουργίας του, ώστε να προβλέψει τις ανάγκες σε καύσιμα και να προσφέρει ένα πιο ελαφρύ μείγμα καυσίμου στον κινητήρα. Πρώτα εφαρμόστηκε στους DF90A / 80A / 70A, και αργότερα στον DF60A, το σύστημα αυτό προσφέρει αξιοσημείωτες βελτιώσεις στην εξοικονόμηση καυσίμου, από τις χαμηλές έως τις πιο υψηλές ταχύτητες, στις οποίες και χρησιμοποιείται περισσότερο η μηχανή. Οι εσωτερικές δοκιμές δείχνουν ότι, στις μεσαίες ταχύτητες, ο DF50A επιτυγχάνει μια βελτίωση στην μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, κατά 23%, σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Ηλεκτρονική έγχυση καυσίμου πολλαπλών σημείων
Η Suzuki πρωτοστάτησε στη χρήση ηλεκτρονικής εισαγωγής καυσίμων, πολλαπλών σημείων, σε τετράχρονους εξωλέμβιους κινητήρες. Αυτό το προηγμένο, δοκιμασμένο στο χρόνο σύστημα συλλέγει δεδομένα λειτουργίας, από μια σειρά αισθητήρων που βρίσκονται σε βασικές περιοχές του κινητήρα, επεξεργάζεται τα δεδομένα και υπολογίζει τη βέλτιστη ποσότητα καυσίμου και αέρα, που απαιτείται για τον κινητήρα, και όλα σε πραγματικό χρόνο. Με το σύστημα αυτό της Suzuki επωφελήστε με ομαλές εκκινήσεις, μέγιστη λειτουργική απόδοση, άριστη οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Αλυσίδα χρονισμού – Χωρίς ανάγκες συντήρησης
Οι κινητήρες DF50A και DF40A είναι οι μόνοι εξωλέμβιοι στην κατηγορία των 36.8kW (50PS) / 29.4kW (40PS) εξωλέμβιων, που έχουν τη δυνατότητα ενσωμάτωσης μιας αλυσίδας χρονισμού. Η αλυσίδα περιλούζεται με λάδι, είναι αυτορρυθμιζόμενη και δεν χρειάζεται συντήρηση με αποτέλεσμα να προσφέρει αξιόπιστη λειτουργία σε μεγάλο βάθος χρόνου.